onsdag 27. januar 2010

3 ÅR!!

Nå har jeg sendt av gårde pappa og storebror til barnehagen med en søppelsekk full av oppblåste ballonger!! :-)



Det var en veldig stolt og lykkelig gutt som våknet i dag og visste at han hadde bursdag! Jeg gleder meg veldig til å gå ned i barnehagen etterpå med kake (ja, det ble sjokolade lang panne. Takk for alle tips om frukt, men de har mellommåltid hver dag med oppskåret frukt så vi ville vi ha med noe de ikke får hver dag!)
Så nå skal jeg pynte kaken, og gjøre lillebror og meg klare for en tur ut.
Jeg ønsker deg en FLOTT dag! Selv om du ikke skal feire noen bursdag er det en fin dag å gi noen en ekstra klem! ;)
KLEM fra meg

1 kommentar:

  1. Stooort grattis til storebror paa 3 aarsdagen:) Tenker han er stolt ja! Marcus var veldig stolt og kunne ikke vente med aa bli 3...! Naa snakker han allerede om aa bli 4...
    Tenker ungene i barnehagen blir glade da de faar kake i barnehagen. SLikt er ikke lov her da de er redde for at det skal bli forskjell paa barna, altsaa forskjell i feiringen av de enkelte. Litt större problem her med tanke paa mer immigrasjon. Her tar man heller med en liten ting som ballonger eller saapebobler etc.
    Haaper dagen blir HELT toppen for dere alle!
    Hvordan gaar strikkeprosjektet:)?
    Stor klem fra Heidi.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails