onsdag 13. januar 2010

Orkideer

Med bakgrunn som lørdagshjelp i blomsterbutikk, liker jeg å tro at jeg har ganske grønne fingre. Bortsett fra orkideer som jeg aldri har fått til.
Før nå!



Etter at vi flyttet hit har jeg fått flere orkideer til å komme igjen! Det må være noe med lyset og plasseringen som er annerledes her enn der vi bodde tidligere.



Den rosa var snill nok til å springe ut i full blomst forrige helg, rett etter at vi pakket vekk all julepynten. En kjærkommen fargeklatt når det føles tomt etter at julefargene er borte, og det er januar-hverdagen som gjelder.



Nå skal jeg forte meg å rydde litt mens lillebror sover. Når han våkner skal vi ordne noen ærend, før vi skal hente storebror i barnehagen.

Jeg ønsker deg som titter innom en fin dag! :-)

1 kommentar:

  1. Mamman min sier at man skal legge et bananskall på planten for at den skal trives bedre. Og hennes orkideer er kjempefine! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails