onsdag 2. juni 2010

Elefant og ku

Det var nettopp de to, elefant og ku (?!), storebror gledet seg mest til å hilse på i zoo.
Mulig godgutten min er et ekte bybarn, når ku står øverst på ønskelisten?
Eller så husket han fra sist vi var der, at kuene kunne klappes?


Elefanten er definitivt min zoo-favoritt, og denne store karen imponerte oss alle med noen KJEMPE promper før han veltet over på siden med et brak og sovnet. Kan love noen store øyne på storebror da gitt.. ha ha...


Storebror fløy rundt hele Zoo og tok bilder med mikke-kamera sitt,
søte lille fotografen min.  ;)
* Mamma, SEEE jeg har tatt bilde av elefanten!! *




Deler av Zoo´en var under ombygging så noen dyr fikk vi ikke se.
Men i tillegg til elefant og ku, var det mange andre dyr å hilse på også!


Zoo er alltid gøy og spennende, 
og husk... kaninene kan høre deg!  ; )


 Dette søte skiltet sto ved den lille cafeen rett bak der kaninene bor.

6 kommentarer:

  1. Så moro!! Syns jeg både ser og hører elefanten som promper og de store øynene på gutten din. Hihi...

    Ha en fortsatt fin dag!!

    Klem!

    SvarSlett
  2. He he, ofte er ei ku like så eksotisk som en elefant!

    SvarSlett
  3. Aa, naa fikk jeg lyst aa ta med trollene paa zoo ogsaa... Har hört at den i Barcelona er skikkelig crappy, der har de derimot et veldig bra Aquarium. Men paa grensen til Frankrike er det et safarizoo, altsaa man kjörer rundt i egen bil og titter paa löver, elefanter etc akkurat som i afrika:) Blir nok den naar A blir litt större!
    KLEM!

    SvarSlett
  4. Kan jo være greit at han fasineres av kuer....
    Litt lettere å oppdrive enn elefanter.. :-)

    SvarSlett
  5. Haha! Dette så utrolig moro ut... Fikk lyst å reise på tur og se på dyr:)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg søkte rundt på google på strekkmerker og kom over denne bloggen. Jeg så at du skrev et innlegg om dr greve sin strekkmerkekrem i fjor sommer. Fungerte denne kremen?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails