onsdag 16. juni 2010

Shopping tips - outlet

Bor du nær Oslo eller skal hit i sommer, anbefaller jeg å ta turen til Norwegian outlet.
Jeg var der i går, og mine nylig utbetalte feriepenger fikk raske ben å gå på.
Tiger sandaler og bergans shorts til meg, matchende gant pique til mine 3 kjære, noen bøker som vi skal kose oss med på bilferien, og enda flere fine ting ble med hjem.

  

Norwegian Outlet ligger på Vestby rett utenfor Oslo. De har samlet over 40 merkebutikker, noen av mine favoritter er Gant, Levi's, Tiger of Sweden, Bergans, Noa Noa, Helly Hansen, Bokhandelen (tror den het Read) og Polarn O. Pyret. I motsetning til noen andre outlet har hvert merke egen butikk, og det var utrolig flott og gjennomført hele området. Et kjempe pluss får de også for at kafeen hadde god mat og et gigantisk lekerom med MASSE leker. Min mormor trodde aldri vi skulle få med guttene ut derfra igjen, men det gikk heldigvis (som vanlig) bra!  ; )

   
Guttene hadde det store lekerommet helt for seg selv og digget det - bilder tatt med mobilen.

I følge hjemmesidene til outletten skal alle varene der selges 
med mellom 30 og 70 prosent avslag. Sånt liker vi!!  : )

2 kommentarer:

  1. Dit kunne jeg tenke meg en tur i løpet av sommeren...

    SvarSlett
  2. Jeg digger outlet. Da vi var i USA i februar kom vi hjemm med xx kilo i overvekt... Shoppa som en gal, masse klær, solbriller, vesker og 4 par sko. Der snakker vi outlet til en billig penge:))også shoppa jeg victorias seceret. Skulle ønske vi hadde det i Norge:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails