tirsdag 8. september 2009

Kosedag

I dag har storebror vært hjemme fra barnehagen, både fordi jeg kan det (pga mammaperm) men også fordi vi hadde en lang rolig morgen og plutselig var klokken så mye at det liksom ikke var vits å levere i barnehagen. (Det nærmet seg mat og sovetid i barnehagen, og ettersom vi så vidt var ute av pysjen og ferdig med frokost, ble vi like så godt hjemme.) Så derfor har jeg hatt en helt herlig kosedag med godguttene mine! :-)

Vi kjenner tre par som har fått hver sin lille prinsesse i løpet av den siste uken, en kom på bursdagen min (veldig gøy!) og begge de to andre ble født i går! I tillegg møtte jeg en nabo i helgen med en baby som bare var noen uker gammel. Hællandussen så nydelige nyfødte babyer er, men MAMMA MIA som tiden flyr! Jeg vet jo at lillebror ikke er en nyfødt baby lenger, men han blir jo faktisk 6 mnd til helgen! Vi må virkelig NYTE denne tiden, og kose oss med disse små mens vi kan! Og med det i tankene, passet det selvsagt ekstra bra med kosedag i dag! ;)

Denne babyboomen har lokket frem litt mimring i kveld, her er storebror sitt første møte med lillebror da han var 6 timer gammel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails