tirsdag 21. mai 2013

Bildeprosjekt 365: 84 - 90

Etter en fin pinse med deilige sommerdager, er det kanskje merkelig å legge ut påske og snø-bilder... Men sånn går det når bildeprosjektet mitt ligger litt "bakpå". ;) 
Her kommer altså bildeinnlegget fra påskeuken. Med nesten 600 bilder fra påsken, er det vanskelig å velge bare ETT bilde per dag. Vil du se andre bilder fra påsken vår kan du se HER og HER.

Bilder fra uke 13:

# 84 - Påskeføre
Vi er på hytta i Trysil og har allerede gått flere kilometer i skiløypene. Storebror samler kilometer til distansekortet sitt, og har medaljen i sikte. ;)

# 85 - Snøhule
Det begynte som to snøhuler, og endte som en lang snøtunell. Vet ikke om de små eller vi store hadde det mest gøy.. hehe.. :)

# 86 - Skitur
- med pølser, pinnebrøddeig, appelsin og Kvik Lunsj i sekken. Flinke guttene våre gikk langt og lengre enn langt.

# 87 - Cookies
Hjemmebakt påskekos.
NAM!

# 88 - BOBLER
Det er noe magisk med såpebobler i minusgrader, de blir ekstra store, ekstra mange og ekstra fargerike. Faktisk var det så kaldt at vi kunne vi speile oss i boblene i dag. :)

# 89 - Bypåske
Etter fine dager på hytta er vi tilbake i Oslo fordi jeg skal jobbe noen dager. Heldigvis rakk jeg utelunsj med guttene mine før jeg skulle på kveldsvakt. 

# 90 - Bursdagsfeiring
I dag ble min spreke fine farfar 96 år. *hurra* Han inviterte hele familien på sodd og kaker, så da måtte vi selvsagt ha med kakelys, for ingen bursdag uten kakelys. ;)
Dagens herligste øyeblikk var da lillebror (4) spurte oldefar (96) om han ville være med å leke gjemsel. Og det ville han så klart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails