torsdag 14. november 2013

Bildeprosjekt 365: 161 - 167

Midten av juni bød på deilige sommerdager. 
Her er mine bilder fra uke 24

# 161 - Tottelotter
Storebror og meg. Sommerklare.

# 162 - Peon
En nydelig bukett ble med hjem etter lillebror sin 4 års kontroll på helsestasjonen. Store lillebror var veldig flink og selvsagt helt perfekt. 

# 163 - I barnehagen
Lillebror og kompisen husker gjerne hele dagen lang. :)

# 164 - Raufoss kirke
Mormor og jeg har vært i begravelse..

# 165 - Til en prinsesse
I natt fikk bestevenninnen min en liten jente. ♥ 
Så jeg har vært på sykehuset og hilst på den ferske prinsessen.

# 166 - Hageparty
Sommertradisjon i svigerfamilien. Koselig å skravle med slekta, og gøy for guttene å leke med pappas firmenninger. - litt generasjonsforskyvning der altså... :)

# 167 - Lunsj
Vi fikk koselig lunsjbesøk i dag, så vi disket opp med ovnsbakt egg i spekeskinke. Kjempe godt og super enkelt. I et muffinsbrett legger du spekeskinke i hvert hull, knekk et egg oppi, og stek på 200 grader i ca. 12 min. :)

1 kommentar:

  1. Herlige glimt Inger Lise - må si jeg er imponert over at du har fulgt opp hver dag:)
    Og så ble jeg inspirert til søndagsfrokosten og må i kjøleskapet for å sjekke at eggene mine ikke har gått ut på dato;)

    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails