onsdag 23. desember 2009

Hurra, jeg vant!

Jeg har vært så utrolig heldig å vinne en premie i Lottas Julekalender. Lotta som til vanlig har denne kjempe koselig bloggen har gledet en stakkars (kremt...) som ikke fikk noen annen kalender i år med en spennende bloggkalender. He he.. Ja, nå hopper sikkert mamma i stolen og lurer på om jeg har glemt at jeg fikk flax-kalender av henne.. he he... Neida, jeg har jo faktisk vunnet 40 kroner i den også, så det er slettes ikke synd på meg. Men det er ikke noe mindre gøy å vinne noe for det!! TUSEN takk Lotta! :-)
Vi fikk med oss et glimt av Hovmesteren tidligere i kveld, så da er alt som det skal være! Helt "vanlig" jul blir det ikke her i huset for vi har bestemt oss for å droppe juletre i år. Med mister 9mnd-klatremus og herr 2år-virvelvind tror jeg vi skal spare all energi på å løpe etter dem rundt juletre i alle juleselskapene. Kanskje litt trist for storebror at vi ikke har det, for da vi fant frem hans lille i plast (type 45 cm høyt) furtet han høyt og lenge for han ville ha STORT tre! Det er en bestemt ung mann vi har boende her kan jeg love, men vi skal jo ikke feire noen av dagene her så da blir det juletre til feiringen og det synes vi er det viktigste!
Men som kompensasjon har vi vært med på starten på pyntingen av juletre hos mine foreldre i kveld og så langt som på bildet under kom vi i pyntingen før juletreet veltet!! Ho ho.. jeg fikk tatt det før det deisa i bakken, og heldigvis var det ingen gutt som var skyld i det, men en feilplassering i juletrefoten! Phu.. Det var uansett et klart tegn til mannen og meg om at vi har valgt riktig med å droppe juletre i år. Vi får ta igjen neste år med et stort og vakkert juletre. ;)

Alle juletrekulene på en gren, det er storebror sitt hete pyntetips for juletreet i år.

Hvordan står det til med dere på kvelden før kvelden? Her sover guttene søtt og vi prøver å få oversikt over om alle pakkene og julekortene er i riktige poser.
Håper julefreden er i ferd med å senke seg hos alle og en hver, og dersom vi ikke sees i morgen ønsker jeg DEG en riktig
GOD JUL!

Stor og varm juleklem fra Inger-Lise

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails