torsdag 3. desember 2009

Må bare...

Jeg sitter egentlig å jobber med eksamen, men må bare en liten tur innom blogglandia... Må jo sjekke ut alle kreative, gode ideer og herlig juleinspirasjon som alle dere flinke bloggedamene byr på i dag. Tror hjernen jobber mer effektivt etterpå om jeg får "klikket" litt fra meg i blogglandia. Hi hi.. :-)

Viser frem noen små glimt av julekalenderen etter at den er proppet full av pakker.
Nå skal jeg spise klementiner og drikke kaffe så hjernen spruter ut briljante eksamenstekster som jeg kan fange og dytte inn i oppgaven min! :-)

3 kommentarer:

  1. Veldig söt julekalender:) Passer midt i blinken til Winnie-the-phoo -lovers:)
    Hva studerer du om dagen?
    Lykke, lykke til med eksamensoppgave.
    Og naar du er ferdig er det JUL aa glede seg med.
    Ha en fin dag:)
    Heidi.

    SvarSlett
  2. Med en unge på fanget kan jeg bare si: stå på!

    SvarSlett
  3. Ja, søtmandel er vanlig mandel. Det finnes noe som heter bittermandel óg.

    Jeg skåldede mine, fast det ikke stod i oppskriften. Prøv, farligt godt!

    :)
    Emma

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails