fredag 25. mars 2011

Awarder til lille meg

På kort tid har jeg fått hele 4 awarder. Tusen takk til dere søte jentene som sender koselig oppmerksomhet til lille meg. At stadig flere titter innom og legger igjen hyggelige kommentarer setter jeg stor pris på, og at noen tenker på meg og min blogg når de har en award å dele ut gjør meg veldig veldig glad! TAKK! :)


Fra Vivian og Størstepia, to søte damer bak to av mine favorittblogger, har jeg fått "I love your blog" award. Med denne awarden følger det tre regler:
Link til den som ga deg awarden. Besvar 10 spørsmål, og send awarden videre til 10 bloggere.

Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
Jeg hadde lenge lest mange fine inspirerende blogger, og fordi jeg liker både å skrive og ta bilder hadde jeg lyst til å samle mine tanker og alle gode øyeblikk fra guttene er små i min egen blogg. :)

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
En blanding av mamma, hverdag, interiør og hobbyblogger. Jeg elsker å finne nye fine blogger, og favorittbloggene som jeg bare innom blir stadig flere. :)

Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
Har litt forskjellige merker. Liker å teste nye ting.

Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Egentlig ikke noe favoritt der heller..

Spørsmål 5: Ditt "må-ha" makeup-produkt?
Mascara!!!

Spørsmål 6: Favorittfarge?
Lenge var det blå, men de siste årene har jeg byttet litt på mellom andre lyse farger.

Spørsmål 7: Parfyme?
Nina fra Nina Ricci

Spørsmål 8: Favorittfilm?
Oj, vanskelig for det er så mange.. Men topp 5 i salig blanding er:
Italian Job
Mamma mia
Valentine's Day
Finding Neverland
Inglourious Basterds

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Indonesia. Var der på backpackertur med en venninne for mange år siden, og dit vil jeg gjerne reise tilbake sammen med mannen og guttene så de også kan oppleve det flotte og magiske landet.

Det siste spørsmålet skal du stille til deg selv:
Spørsmål 10: Hvilket land var det forrige du reiste til?
England.

Og så skal awarden sendes videre. Jeg husker aldri hvem jeg har sendt andre awarder til, eller hvem som allerede har fått denne.. Så jeg sender den til 10 på favorittlisten min:
Kikkis planet



Fra Kikki og Heidi, to kreative og flinke damer fikk jeg Liebster blog ♥ award!
Awarden skal sendes videre til fem bloggere med under 100 følgere.
Her er flere av mine favoritt-blogger, og disse fem vil jeg gi den til:
To + to
Flittiglise
Inn i huset
Heidi supermamma
Marianns blogg (lukket blogg)

Ta award og utfordringer de som vil.
Det er er mest ment som en hilsen fra meg for å vise
at jeg setter pris på alle koselige bloggebekjentskap! :)
God helg alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Takk! Denne tar jeg, selv om jeg ikke har mye å bidra med på makeupfronten.. God helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award skjønne deg! Gøy å lese litt om deg. Indonesia høres fantastisk ut, der har jeg vært på en bitteliten svipptur selv men skulle gjerne ha vært der over litt lengre tid!
    God helg og kos deg! Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med award :)

    Ha en fin sødag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Tuusen takk søta.
    Oppdrag utført:o)
    og nå er det bevist at vi må på sminkeshopping før the big day:o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med flotte awards. Liker bloggen din kjempegodt, og moro og lese litt mer om deg i utfordringen. Ha en fin uke. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  6. Tusen takk for awards søte deg.. skal se om jeg kan klare å følge opp, ikke min sterkeste side :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails