mandag 21. mars 2011

Vårtegn uke 12

Nå som vi ikke skal reise bort med det første, har jeg unnet meg mine favoritt vårblomster. Årets første påskeliljer minner om at våren og lysere tider nærmer seg.
Ute skinner solen fra skyfri himmel, og det drypper, sildrer og smelter. Skal mye sol til for å smelte all snøen i hagen vår.. Men bar asfalt på veien hjelper på vårfølelsen! ;)

 

I London derimot er våren virkelig på plass, og blomstringen i full gang. Forrige uke var jeg tre dager i London for jobben. Jeg fikk være med på et kjempe morsomt og utfordrende prosjekt, gøy å kunne bruke mye av kunnskapen min til å levere et godt resultat for jobben. Men jobbing fra morgen til kveld gjorde at jeg var tre dager i London uten å rekke innom en eneste butikk..! Og langt mindre ta noe bilde.. Jaja.. skal heldigvis snart tilbake, kanskje jeg får tid til litt shopping og fritid da! :)


Så koselig at mange synes kaken til lillebror sin bursdag var fin. Den er veldig god, og ganske enkel å lage.  Kanskje jeg skal prøve å lage et "hvordan-lage-bassengkake-innlegg"? Men ikke i dag, nå skal lillebror og jeg ta frem solbrillene og ut på tur. :)

5 kommentarer:

  1. Så nydelige påskeliljer!!
    Men å være i London uten å shoppe - det er jo nesten krise?!?! Tihi... Godt London ikke er så langt unna:-)

    Herlig bassengkake - du må lage et innlegg om den altså!!

    God ny uke til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Nydelige påskeliljer..
    Jeg kjøpte et par stk på Plantasjen,
    men de varte bare i et kvarter!

    Fantastisk innlegg under her også!

    Klem

    SvarSlett
  3. Må si som størstepia over her... hvordan være i London uten å shoppe!! Hihi, vi var der nemlig i tre dager uten å gjøre annet enn å shoppe!! Hihi...
    Påskeliljer er virkelig noe av det vakreste jeg vet! Kan nesten ikke få nok av de når de begynner å komme i butikkene... så er litt spent på om de dukker opp her på GC da, for blir ikke helt påske og vår uten!
    OG må komentere den kaka også! Den var flott! Har sett noe lignene en gang, men laget av langpannekake isteden... moro altså! Hihi, jeg kjøpte til og med blå gele i usa en gang til akkurat et slikt formål, men rakk aldri lage den før geleen gikk ut på dato... desverre!Ha en flott dag videre! Nå gleder jeg med ekstra til Madeira ja!

    SvarSlett
  4. Hei hei, det ligger en award til deg hos meg :)

    SvarSlett
  5. Påskeliljer ga vårstemning :) kanskje jeg skal kjøpe noen selv. Selvom jeg reiser bort hele tiden om dagen. Skal på hyttetur denne og neste helg (uten familien) og vurderer å avlyse en av de da jeg savner en hjemmehelg med mann og barn! Vi har vært altfor mye på farta.

    Må si meg enig med de andre her. London uten å shoppe = kriiiise :)

    Ønsker deg en flott uke!!! KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails