fredag 8. juni 2012

FIN FREDAG

Strålende sol og duft av syriner helt inn i stua.
Jeg har fridag og nyter en rolig morgen.
Guttene løp til barnehagen i penklær.
De skal ta bilder i dag, og storebror ville helst ha slips. 
Det ble ikke slips, og vi ble enige(..) om at bare skjorte var bra nok! ;)



Selvom fredagen er fin, har vi hatt noen grå dager.
Mamma ble på tirsdag innlagt på sykehus igjen.
Lave blodverdier gjør at hun ikke får fortsette med cellegift nå.
Hun skal ta nye prøver om to uker, så vi krysser fingrene.
I går fikk hun dra hjem, så nå skal jeg tusle bort til henne.
Lykken på en fredag er å ha mamma i gangavstand!


4 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin fin helg med familien din :)
    Håper alt går bra med mammaen din <3
    Stor klem sendes hær fra :)

    SvarSlett
  2. Syriner er nydelige og dufter herlig. Ja lykken er å ha mamma i gangavstand. Håper at verdiene bedrer seg så hun kan fortsette med kuren. Ha en god helg

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder Inger Lise.
    (og du minner meg om min mamma siden dere heter det samme:)
    Ønsker deg og dine en deilig helg,
    og jeg sender gode tanker til mamman din.
    God klem til dere begge:)

    SvarSlett
  4. Krysser fingrene for mamman din!
    Gode tanker sendes deres vei!....

    KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails