fredag 31. mai 2013

Bildeprosjekt 365: 91 - 97

Jeg tar fortsatt bilder til prosjektet mitt *stolt*, det er bare publiseringen som er litt forsinket. Nå er målet å være ajour før sommerferien, så det gjelder å henge i. ;)

Dette er bilder fra uke 14:

# 91 - Andre påskedag
I dag tok vi sesongens siste skitur. Med på turen var to tanter og to onkler, og i sekken var det pølser, pinnebrøddeig og annet påskekos. Strålende sol og fantastisk påskestemning.

# 92 - Sjørøverburger
Når kjøkkenassistenten får velge meny og hjelpe til å lage maten, da blir det burger med sjørøverflagg med pærebåter. (Tilbehøret på burgerene til oss voksne var litt mer spennende - følte bare jeg måtte informere om det! ;))

# 93 - I solveggen
Etter jobbhelg er det alltid godt med noen fridager. Jeg koser meg i sola med bittelitt rester av påskegodis og et ukeblad.

# 94 - Tannlegen!!!
Røde roser til meg fra min kjære etter dagens tannlegebesøk. Jeg har veldig tannlegeskrekk - men det gikk bra (denne gangen også). Og roser var perfekt belønning. 

# 95 - Kveldsstemning
Fineste lysestakene fra Bolina som vi fikk til jul, lyser vakkert opp i kveldsmørket. Det merkes at kveldene er litt lysere, men natten er fortsatt like mørk..

# 96 - KITCHEN AID
Jeg har fått Kitchen Aid av min kjære. Jeg har lenge fundert på hvilken farge som er min Kitchen Aid favoritt, men valget var enkelt da jeg oppdaget Frosted Pearl.
LOVE  IT


# 97 - Triple chocolate cookies
Første baking i den fiiine Kitchen Aiden, og guttene fikk selvsagt hjelpe til. ;)

1 kommentar:

  1. jeg er imponert over proskektet ditt. Fine bilder. :)
    kommer gjerne tilbake hit. hilsen hanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails