onsdag 26. juni 2013

Bildeprosjekt 365: 112 - 118

Bildeprosjektet mitt lever fortsatt, jeg er bare litt bakpå med innleggene..
Her er bildene fra uke 15:

# 112 - Tapet (mobilbilde)
Har vært på harrytur til Strømstad med Bente i dag. Hun skulle kjøpe tapet til nye huset sitt, og jeg snublet over kjempekul tapet til storebror sitt rom. Skyskrapere fra gulv til tak, tror det kan blir veldig fint.

# 113 - Vårblomster
Guttene plukket hendene fulle på vei hjem fra barnehagen 

# 114 - Leirskole
Fast tradisjon i vår barnehage er at førskolebarna drar på leirskole med to overnattinger. Storebror dro lykkelig av gårde, mens jeg sto igjen med en liten klump i magen.. 

#  115 - Kveldsvakt (mobilbilde)
På jobben har vi en klokke som viser tiden med bokstaver. Klokken er egentlig rød, men da jeg gikk hjem fra kveldsvakt i natt, var det mørkt og de lysene bokstavene ble ganske kule. 

# 116 - Dinosauregg
Guttene har fått dinorauregg som morfar har kjøpt i Belgia. Etter noen døgn i vann "klekker" det ut en liten plast-dinosaur, og i dag tittet de frem.
I dag fikk vi storebror hjem fra leirskolen, de hadde selvsagt hatt en kjempefin tur. :)

# 117 - Kanelsnurrer
Storebror og jeg bakte litt lørdagskos før jeg skulle på kveldsvakt.

# 118 - Basilikum
Søte små basilikumblader har vokst frem fra små frø på et par uker. Nå har de så vidt begyt å lukte som basilikum også.

3 kommentarer:

  1. Åh - her var det mange spennende bilder! Superkul tapet, og nydelige vårblomster! Skjønner godt klumpen i magen år førskolegutten dro på tur! Vi har skolejente neste høst, og jeg kjenner nesten klumpen litt allerede! :-/ Godt han koste seg på tur! :-)

    SvarSlett
  2. Dinosauregg er kult. det kjöpte vi til guttene paa vilvite senteret i Bergen ogsaa. Og saa hadde mormor med egg naar hun kom paa besók her i vinter. Da tok Adria med ett egg til skolen og du kan tro det ble populaert. Har aldri sett noe lignende her...

    SvarSlett
  3. Flotte bilder som alltid Inger -Lise =)
    Håper alt står bra til med dere =)

    Sommerklem Ingvild

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails