søndag 6. oktober 2013

Bildeprosjekt 365: 147 - 153

Mens oksesteiken til søndagsmiddagen godgjør seg i ovenen, sniker jeg meg til litt bloggetid. Her kommer enda et bildeinnlegg til 365-bildeprosjektet mitt. :)
Dette er bildene fra uke 22

# 147 - Kveldsmat
Bær og frukt i Mummiskålen. Smak av sommer. :)

# 148 - Det spirer
Vi har sådd i melkekartonger og minidrivhus. Storebror har sådd solsikker, og lillebror valgte sukkererter. Jeg har sådd litt-av-hvert.

# 149 - Muchi muchi
Ny neglelakk i sommerfarge, som heter Muchi muchi.
Neglelakk og armbånd fra Lindex

# 150 - Nøtteliten (mobilbilde)
Vi hilser ofte på Nøtteliten på vei til barnehagen, og i dag klarte jeg å få frem mobilen før hun(?) spratt avgårde. Ser du henne? Midt på trestammen. Søta!

# 151 - T.G.I.F.
Endelig fredag og tid for et glass vin på verandaen.

# 152 - Klar-ferdig-GÅ
I dag ble det ny sparkesykkel til storebror og ny løpesykkel til lillebror, og de måtte selvsagt testes med en gang. :)

# 153 - Nydelige juni
Min favoritt tulipan heter Angelique. Den har lag på lag på lag med rosa blader. Heldigvis trives den veldig godt i beddet mitt. 

4 kommentarer:

  1. Kjære Inger-Lise!
    Du tar utrolig fine bilder!
    Morsomt å følge deg på bloggen!
    Hils guttene dine og ha ei fin uke!
    Klem fra tante Britt

    SvarSlett
  2. Enkelte ganger er man heldig å ha kamera for hånden, artig bilde av ekornet:)

    Ha ei god ny uke kjære du, her er det høstferie men kun A som har fri. Vi får finne på noe på ettermiddagene slik at uka ikke blir så lang tror jeg:)
    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Herlige, fine bilder :) Og ekornbilde var kjempekult :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails