onsdag 13. november 2013

Bildeprosjekt 365: 154 - 160

Endelig fikk jeg satt meg ned med bildeprosjektet mitt igjen. Jeg tar fortsatt bilder hver dag, det er bare publiseringen som ligger laaangt bak. Når jeg ser tilbake, så hadde vi en fantastisk sommer i år. Sommer på jorda 
Dette er bildene fra uke 23

# 154 - I morfar sin hage
Guttene hjelper morfar å klippe gresset.
Skal tidlig krøkes.. 

# 155 - Syriner
I hagen har vi to små syrinbusker. Når vi åpner verandadøren lukter det sommer helt inn i stua.

# 156 - Sebrajakke
Storebror sin nye jakke er strikket av flinke damer i Kenya.
Vil du vite mer, sjekk denne linken: Totoknits 

# 157 - Sommer 
Med varmen blomstrer alle blomstene om kapp. Georginer som ligner på de farmor og farfar hadde i sin hage da jeg var liten, DET er (en av) mine favoritter.

# 158 - When in London..
En mini jobbetur til London. 24 timer fra ankomst til adgang for å være nøyaktig, så det ble lite tid til shopping. Men litt lunsj hos Jamie Oliver er alltid stas. I tillegg til at jobben min er veldig gøy da. :)

# 159 - På vei hjem
En frappe to go - jobben er ferdig - på vei til flyplassen.

# 160 - Moreller - mums!
Nesten like godt som sjokolade.
Men bare nesten... 


2 kommentarer:

  1. Er litt glad du ligger etter jeg, var deilig å se sommerbilder akkurat nå! Og den syrinen - ah, kjenner nesten lukten helt hit *drømmeromnestesommer*;)

    Håper dere har gode dager, her går det i full fart men det er egentlig greit - jeg vet at det er for en periode:)
    Varm og god klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! :D

    Dette hadde vært noe å prøve seg på i 2014. Kanskje det skal opp på lista over mål....? :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails