tirsdag 9. februar 2010

Award!!

Jeg har vært så heldig å få en award fra damen med denne koselige bloggen. Min aller første award! *STOLT* Det var veldig koselig at du sendte den til meg, TUSEN takk!! :-)



Med denne awarden skal jeg skrive 10 ting som gjør meg GLAD. Og det er mye som gjør meg glad, så her kommer 10 raske i (nesten) tilfeldig rekkefølge:

1. Mine to nydelige gutter gjør meg veeeldig glad! ♥ Å være mamma er det beste som har skjedd meg!!
2. Og det gjør meg enda gladere når jeg får se deres fantastiske søskenkjærligheten. *da smelter mammahjertet!*
3. Min kjære mann ♥ som også er min beste venn gjør meg både lykkelig og glad. I love you!! ;)
4. Når storebror ser meg dypt inn i øynene og sier: Jeg elsker deg!!
5. Jeg elsker å reise. Har reist jorden rundt tre ganger, og drømmer om å få ta med guttene på en lignende tur en gang.
6. S J O K O L A D E ! ! ! (need I say more??)
7. Årstidene vi har i Norge. Jeg er aller mest glad i sommeren, men den ville ikke vært det samme uten å glede seg til den hele vinteren!
8. Å ta bilder, men også å se på bilder jeg har tatt av fine motiv, flotte opplevelser og hyggelige stunder. *elsker å forevige og mimre over gode øyeblikk i livet*
9. Avskårne blomster, og for tiden er tulipaner favoritten!
10. Min kjære sin hjemmelagde fiskesuppe, mmmmm... :-)

Mens jeg har lagt denne listen har jeg humret litt av hvor annerledes den ville sett ut for noen år siden. Livet med barn gjør noe helt spesielt med et mammahjerte!! Og jeg elsker det!! :-) Det er forresten mange andre ting som også gjør meg glad, men dette var det første jeg kom på! Litt fint faktisk å bli litt bevisst på å nyte disse tingene som gjør en glad i en hektisk hverdag! ;)

Jeg kunne gitt denne awarden videre til mange. Men velger å gi den til:

Heidi, med bloggen Mammababbel
Mariann, med bloggen Marianns blogg
Lotta, med bloggen Lottas himmelrom
Ellen, med bloggen Hverdagsliv hos Ellen
Og ellers til alle som vil bruke noen minutter på å pønske ut hva som gjør DEG glad!! :-)

Ha en herlig og GLAD tirsdag! ;)
Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Takk for en GLAD award... skal se om jeg ikke finner tid til å lage et innlegg om det også :)... nå som vi har fått barnehageplass JIPPI kanskje jeg får litt mer bloggetid :) Ha en GLAD tirsdag :)

    SvarSlett
  2. For en fin liste! Syns jo du har en kjempe søt blogg, så du fortjente absolutt awarden :)

    Ha en fortsatt super fin kveld :)
    Klem Julie

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails