søndag 14. februar 2010

Happy morsdag, valentins og fastelaven

og ikke minst HURRA for en liten prinsesse som blir 4 år i dag. På toppen av dagens alle andre betyninger blir mitt søte fadderbarn 4 år i dag, og vi gleder oss til å feire bursdagen hennes i dag!! :-)

Hjerteballonger som pynter til valentins på senteret

Si hver dag til de rundt deg hvor glad du er i dem,
men husk å si det en ekstra gang i dag! ;)

Her har vi nydelige tulipaner og gåsunger på bordet, og jeg ble møtt med verdens tre beste koser og liten gutt som sa "mamma jeg elsker deg" da jeg sto opp etter sovemorgen! *lykke* :-D

Stor klem til alle som titter innom nettopp i dag ;)

1 kommentar:

  1. Å, det må være toppen av lykke! Merker jeg gleder meg til å kunne få høre sånne søte små ord fra min lille prins :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails