fredag 26. februar 2010

Påskepynt

Nå er vi klare for hyttetur. Yr.no melder natt temperaturer på -18, men frister med strålende sol og "bare" -6 til -9 grader på dagen. JooHoo, kanskje vi endelig kan ta med lillebror på hans første pulktur, og kanskje vi kan kose oss ute med lek, snøhuler og akebrett?? Vi får se... Hvis vi pga kulde eller andre omstendigheter må holde oss inne har jeg planen klar. Jeg har vært på Panduro og kjøpt inn påske-hobby-saker! 
Kanskje litt lenge til påsken tenker du? Men første del av påsken skal vi til svigers, så derfor er det koselig at påskepynten er ferdig (og kanskje allerede hengt opp) når vi reiser på hytta mot slutten av påsken! Så dette blir liksom litt dobbel glede. Vi skal koooose oss med hobbytid på hytta nå i helgen, og vi kan glede oss over fin hjemmelaget påskepynt når vi kommer tilbake i påsken! ;)
Håper DU har hyggelige planer for helgen.
Klem fra meg!

P.s. om det kribler i hobby-genet ditt for tiden også, kan jeg anbefale en tur på Panduro de har bare sååååå mye fint, både til påske og generelt! ;) 

1 kommentar:

  1. Hei søta!

    Ser ut som en hyggelig hyttetur med alt det hobbyutstyret ;)
    Jeg har noe til deg på bloggen.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails