torsdag 24. juni 2010

Varmer som solen

Like mye som sommersolen varmer, så varmer det hele meg og jeg blir ydmyk og lykkelig for at noen liker bloggen min nok til å gi meg en award!!  : )


Det er en liten stund siden jeg fikk den, men jeg har absolutt ikke glemt den!! Så tuuuusen takk til deg Julie. Det er hun som er den søte mammaen til Nils og har bloggen EndeligMamma, har du ikke besøkt henne så kan jeg anbefale et besøk!  ;)

Med denne awarden kommer utfordringen om å fortelle 7 ting om meg. Tror jeg har gjort noe lignenede en gang tidligere, men her kommer altså 7 muligens interessante og forhåpentligvis nye ting om meg:

1. Jeg elsker å være mamma til verdens to beste gutter!! 
2. Jeg liker ikke svart kaffe, men må ha i litt sjokolade og melk (= kaffe mocca). Mmmm...
3. Jeg elsker å reise og favorittreisemålene er mange, øverst står nok New Zealand og Indonesia.
4. Jeg er et år eldre enn min kjære mann. (mulig det sier mer om han enn meg, hihi..)
5. Jeg har gått på folkehøgskole i Drammen, av alle steder. Var linjevalget som avgjorde det! ;)
6. Jeg har VELDIG tannlegeskrekk og er stolt av at jeg likevel går dit hvert halvår.
7. Jeg har snart blogget i et år!! Og vurderer en liten give away. *så følg med*  ; )

Awarden skal egentlig sendes videre til 7 beautifulle bloggere. Men jeg klarer rett og slett ikke velge, og ikke husker jeg hvem som har fått og ikke fått fra meg før. SÅÅÅ jeg har jeg lyst til å sende denne videre til alle dere beautifulle bloggere der ute. Jeg setter stor pris på hver og en av dere, og jeg koser meg med å få lov til å besøke dere til hverdag og fest!!  : )

1 kommentar:

  1. Kjempe koselig med awarder.
    super søt blogg. Legger meg til som følger jeg :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails