lørdag 15. mai 2010

Jente søker..

...inspirasjon til vaskerommet!!

Da vi flyttet hit bestemte vi oss for å pusse opp vaskerommet når vi hadde bodd her en stund. I vinter bestemte vi at sensommeren eller høsten var en bra tid å starte prosjekt vaskerom. Men tidligere i uken mens jeg var på jobb, fant min kjære ut at det ikke var noe vits å vente til høsten...  
Så her fyker gammelt inventar ut, og jeg søker litt smådesperat etter inspirasjon til hvordan vi skal inrede vårt nye vaskerom.

Bildet er lånt fra Elfa

Jeg klager absolutt ikke, for jeg LENGTER etter nytt vaskerom.
Men jeg var bare ikke forberedt på å ha alle planene klare over natten.  ; )


Bildet er lånt fra Asko

Så nå spør jeg DEG
– har du noen gode tips og planløsninger til vaskerom?
– hva bare MÅ vi gjøre når vi kan planlegge vaskerommet fra scratch?
– og du har blogget vaskerommet ditt, legg gjerne link i kommentarfeltet mitt.


Plantegning lånt av byggeogbo.no

Nå skal jeg besøke det store internettet i søken på inspirasjon.
God kveld i stuen!  ; )

1 kommentar:

  1. Kan desverre ikke hjelpe deg med link, for jeg ønsker meg selv et vaskerom - må bare kjøpe meg hus først!!! Men vil gjerne se bilder av ditt når det er ferdig! Lykke til!

    Ha en fin 17. mai! klem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails