onsdag 5. mai 2010

Vårrengjøring

Først av alt: Snøen som falt i går er BORTE!! *jubler!* : )

En kjempe bonus med å bo i borettslag, er den årlige kontaineren til vårrengjøring.
Hos oss er det et nødvendig og velkomment spark i rompa til å rydde og kaste.
Så her ryddes det, og vi kaster unna alt skrot vi har liggende.
Vi har rasket vi ut masse fra skuret i hagen,
og i dag skal jeg fortsette i uteboden.

En hjelpsom søtnos.
Om noen legger merke til snøen i bakgrunnen, så kan jeg trøste med at bilet ikke er fra i dag.

Ettersom jeg var høygravid og lite hjelpsom da vi flyttet hit, ble det ikke ryddet og kastet like mye som vi burde (les: jeg ønsket) i flyttingen. Vi har fortsatt esker og rot som roper etter sortering. Så det er virkelig deilig å endelig ha tid og overskudd til å se igjennom alt. Og ikke minst ha en kontainer som står rett ned i gaten, klar til at vi skal komme tuslende med alt vi ikke visste at vi hadde og som vi absolutt ikke trenger lenger.
Føler meg egentlig litt lettere etter å ha kastet rask og rot! Herlig! : )

Håper solen skinner hos deg. Det gjør den her!

5 kommentarer:

  1. Jeg kjenner virkelig igjen meg!

    SvarSlett
  2. Her om dagen gikk vi gjennom masse staesj paa rommet til Marcus og fikk tatt med noe til bruktbutikken:) Naa er det renset og litt mer luftig paa rommet, deilig:)
    Vinduer gjenstaar da... Uff, de er IKKE rene nok.
    Godt aa höre at snöen er paa god vei bort igjen, huff og huff!
    Her har MArcus hatt förste vennebesök fra skolen i dag. Vi var ute og fisket krabber og koste oss med innelek etterpaa. Kjekt baade for han og for oss. Naa har vi blitt litt bedre kjent med mammaen til vennen og hun virket saa hyggelig. Bra med nye bekjentskaper:)
    Ha en god natt kjaere deg:)
    KLEM!

    SvarSlett
  3. Hei snupp!

    Å, for en liten søtnos med kost! :)

    Kjenner til den følelsen når man har kvittet seg med masse søppel. Akkurat som om man har gått ned i vekt og fått på seg buksa som ikke har passa på noen år! :) Deilig følelse å kaste alt dritt man sparer på også. Jeg har opprydding i skapene våre hvert år og gir bort masse til uff o.l, men jeg må alltid tvinge konemor til å kvitte seg med ting hun ikke har brukt på et par år.. hun er mer av typen.. "den kan jo hende vi får brukt for det en gang da.." hehe :)

    Ha en fin kveld!

    Her er tjukken lagt og det er pizza på meg i kveld. (konemor er på tapaskveld-heldiggrisen)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei kjære deg! Det er så koselig med hilsen på bloggen min - takk og takk! Deler din glede over at snøen er borte :-) Alt godt!!

    SvarSlett
  5. Det er deilig med vår, ja!
    Takk for hilsen i bloggen min - jeg synes også at det virker kjekt med sånne wallstickers, det virker jo lettvint, ikke minst!
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails