mandag 3. januar 2011

Den aller fineste

Årets strengt tatt fjorårets aller fineste julegave 
hadde storebror laget i barnehagen.
Mammahjertet ble både varmt og rørt
da pakken til lillebror fra storebror ble 
pakket opp, og inneholdt nettopp denne
utrolig fine håndmalte juletrekulen
med glassperler og glitter.


Til pappan og meg hadde han 
laget en kjempe søt telysestake.
*SMELT*

En annen ting jeg fikk til jul var nytt objektiv.
Av min kjære fikk jeg 60mm macrolinse,
utrolig lyssterk og krystallklar.  *jippi* :)

8 kommentarer:

  1. Helt nydelig :)
    Vi fikk også fantastisk julegave fra Emilie og barnehagen. Skal blogge den etterhvert, nå har den nemlig falt ned bak kommoden på soverommet og jeg må ha hjelp til å få den frem -:)

    GODT NYTT ÅR!!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Sånne gaver er alltid de beste. Vi fikk gaver som Linus hadde laget + en kalender med bilder fra høsten i barnehagen. Kjempestas?!

    Er det Canon 60 mm macro du har fått?! I alle fall har vi samme objektiv da. Kos deg masse med det! Klem!

    SvarSlett
  3. Ønsker deg godt nytt år. Alltid kosleig å titte innom deg!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar p åbloggen min! Så fin julegave storebror hadde laget til lillebror. Det smelter et mamma hjerte kan jeg tenke meg ;)

    Og grattis med nytt objektiv! Det gjør hele forskjellen synes jeg.
    Nyttårsklem fra Christine

    SvarSlett
  5. De fineste gavene er ofte de som det ligger litt arbeid bak ;-) Jeg blir også varm om hjerte når noen faktisk har satt seg ned og laget noe til meg, og det er jo litt ekstra når det er ens egne barn også da ;-))

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    Klem fra Carina

    SvarSlett
  6. Så flott kule ♥ Og gratulerer med nytt objektiv ;)

    Godt nytt år! :)

    SvarSlett
  7. Ida og jeg lagde også trekuler til besteforeldre og to tanter.
    Morsomt at de små hendene klarer så mye:o)

    SvarSlett
  8. Hei, og godt nytt år!
    Tusen takk for bursdagshilsen inne på bloggen min :)
    Flink til å legge igjen kommentarer du :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails