lørdag 11. juni 2011

FIN dag =

 Alle sov til lillebror ropte "mamma, hent meg" kl. 09:12!
     (Ja, vi er B-mennesker alle sammen  :)
 Lang rolig frokost med egg, kaptein Sabeltannbrød og kaffe
 Tur til byen hvor vi rakk mange stressfrie ærend før butikkene stengte
 Koselig og god lunsj på Fridays på Aker Brygge
Hjemme igjen ommøblerte vi litt på storebror sitt rom
     (jeg er ingen interiørblogger, men om jeg tør kanskje jeg viser noen bilder derfra en dag?! :)
♥ Mens min kjære badet guttene fikk jeg alenetid med Sweet Paul bladet  *lykke* 
♥ Og nå koser vi oss med action film, god ost og noe rødt i glasset!
     (men filmen er så spennende at jeg må blogge litt innimellom.. hehe..)

Altså en veldig fin dag, til tross for regn og gråvær!
I morgen har jeg planer om en like fin dag med sol!  ;)

Bilde av guttene og meg på Fridays, tatt med mobilkamera :)

10 kommentarer:

  1. Høres ut som en superdeilig morning da! Her var vi våkne litt før sju i dag.
    Jeg vil gjerne se bilder av storebror sitt rom - trenger tips til eget gutterom i nytt hus!
    Når vi ser film må jeg også alltid ha noe å holde på med når det blir for skummelt/spennende!
    Du er god du!

    SvarSlett
  2. Sove lenge. Lade batterier. Tid sammen. Spise ute. Kose seg. Nyte tiden. Kalles magi?

    Ha en fin pinsesøndag :-)

    SvarSlett
  3. ... og du - rolige nattevakter er oppskrytt ! Her brettes armene opp og autopiloten skrus på.

    SvarSlett
  4. For en herlig dag det hørtes ut som!
    Håper dere får en like Os dag idag;!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Høres ut som den deilig lørdag!

    Her har det vært mye rart vær - masse torden og greier, helt uvant her i Trøndelag. I dag skal det visst tordne og regne enda mer... ja, ja.

    Ønsker deg ei fortsatt fin pinse!

    SvarSlett
  6. Høres fortreffelig ut.
    Deilig med barn som sover lenge.
    Deler du den oppskriften?

    Har forresten jakken din og strømpebåndet ditt her;o)

    Vi skal på barselvisitt hos Gina i dag, Lillebror kom på tirsdag:o)

    SvarSlett
  7. Ganske så lik på min laurdag:) Deilig med bytur og lunch på resturant!! Kos dere:):)

    SvarSlett
  8. Åh så herlig!
    Ja det er deilig med slike dager =}

    Jeg har ikke hørt om Sweet Paul så nå måtte jeg google litt.. hehe..

    Håper søndagen er fantastisk!

    Klem

    SvarSlett
  9. Herlig med slike dager altså. Jeg hadde litt mye rødt i glasset igår og har idag store planer om å bare gå i kosedressen og ligge på suffen. Ungene synes det er heilt greit med film og avslappings også, pluss at det regner så jeg har ikke dårlig samvittighet. ;)

    Ha en fin pinse. Klemklem. :)

    SvarSlett
  10. Herlig innlegg!!
    Skulle ønske mine barn også var b-mennesker. For det er meg og mannen - vi heller gjerne mot c-mennesker også:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails