mandag 12. desember 2011

12 dager igjen til jul | Nedtelling

Storebror spør hver dag om hvor mange dager det er igjen til jul.
Derfor ville jeg lage en nedtelling av dagene
så han selv kunne holde oversikten.


På adventskalenderen har vi noen dager en pakke og andre dager to
så der er det litt vanskelig å se hvor mange dager det er igjen.
Men nå kan vi klippe bort litt av nissens skjegg hver dag
og når skjegget er borte blir det endelig julaften.



Som du ser har vi ikke klippet nisseskjegget enda i dag.
Nå skal jeg straks skli (bokstavelig talt.. det er såpeglatt ute!)
av gårde for å hente godguttene i barnehagen.

Ideen fant jeg selvsagt på pinterest. ;)

5 kommentarer:

  1. Så utrolig kul ide! Jenta her hos oss elsker å klippe og telle, så en sånn hadde vært supert! Takk for tips! Forsiktig på glatta! :)

    SvarSlett
  2. Så kreativt!!!

    Håper Lauritz er bedre i formen, dakkar... Det er ikke noe godt når barna er syke..

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Saa moro ide! Du er jammen flink aa finne de der barnevennlige aktivitetene:)

    SvarSlett
  4. Super idé! Jeg har akkurat oppdaget pinterest, det er jammen en lettelse å ha et sted å samle alle gode ideer man kommer over! Og et sted å samle ideer og :)

    Nei, nå må jeg forlate blogland, hvis jeg skal få sydd "pynt på julegavehjertene"... det er full fres fra morra til kveld for tida!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails