søndag 15. september 2013

Bildeprosjekt 365: 119 - 125

Det ble en lang pause med innlegg i bildeprosjektet mitt. Her kommer et par innlegg på rekke og rad med "dagens bilde" :)
Dette er bildene fra uke 18

# 119 - Regn
En liten vårstorm. Planlagt hagefiks får vente til en annen dag.

# 120 - Sparkesykkel
Et gledelig gjennsyn for lillebror da sparkesykkelen kom frem etter vinterdvale.

# 121 - Hvitveisguttene 
Guttene plukker hvitveis til en gammel "tante" som har bursdag i dag.

# 122 - Fjær
Vi har daglig besøk i fuglematerene våre av et linerle par og noen spurver. Mon tro om det snart kommer noen fugleunger også? :)

# 123 - LONDON @ the office
Jeg skal jobbe 10 dager i London. Mannen og guttene ble med for ha en liten Londonferie. Jeg måtte dra rett fra flyplassen til kontoret, mens de andre dro på sightsing.

# 124 - Frappe (mobilbilde)
Laaang jobbedag for meg mens guttene koste seg med mer sightsing. Heldigvis er det Starbucks nær der jeg jobber. Me like.

# 125 - Cath Kidston
I dag rakk lunsj med mine tre kjære, pluss bittelitt shopping i en favorittbutikk før jeg skulle på jobb. Fineste butikken, et must når jeg er i London.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails