torsdag 26. september 2013

Bildeprosjekt 365: 140 - 146

In real life nærmer vi oss høstferie, 
og vi gleeeder oss til fine dager hos farmor og farfar. 
Men på bildeprosjektet mitt er det fortsatt mai..
Fine tilbakeblikk på det som har vært.
Her er bildene fra uke 21

# 140 - Forsinket bursdagfeiring for min kjære 
Jeg har bakt min absolutte favorittkake.
Dette er kaken over alle kaker... nam!
Oppskriften finner du HER

# 141 - Vårrengjøring
Kjøretøy klargjøres for en ny sesong.
Endelig passer tråbilen fra 80-tallet til storebror. :)

# 142 - Førskoledag
Storebror, pappa og meg. Hånd i hånd på førskoledagen.
En stor dag for han. En rørende og uvirkelig dag for oss.
Tenk at du snart er skolegutt... 

# 143 - Blomsterkrans
Til meg - fra storebror


# 144 - Skritteller
Vi har skrittellerkonkurranse på jobben. I 16 uker skal denne dingsen være med over alt og registrere hvert skritt. Jeg er med på et jentelag, og konkurranseinstinktet er på topp.

# 145 - I hagen
Heldige meg har små søte assistenter som hjelper til i hagen.

# 146 - DRAGE
Dinosaurdragen kjøpte storebror i London,
og den flyyyyr så fint.  :)


2 kommentarer:

  1. Fine tilbakeblikk. Må være gøy å ha bilder fra hver dag et helt år. :)
    Og namnam den kaken så utrolig god ut. Uff, nå fikk jeg lyst på sjokolade.. Best å logge av Internett og krype til køys. ;)
    God helg!!

    SvarSlett
  2. Hej! Jag försökte lägga in en kommentar till ditt bidrag till Fototriss. Men det var ”inte tillåtet” så det var lite svårt. :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails