torsdag 7. januar 2010

En viss likhet?

Storebor har arvet en av dukkene fra jeg var liten, og på grunn av de lyse krøllene skvetter Mannen stadig til fordi han tror det er storebror som ligger kollapset opp ned i trappen eller halvveis under sofaen. Hi hi..



Vi fant frem dukken før lillebror ble født, så storebror kunne pleie og kose med sin egen baby når lillebror trengte mammas fulle oppmerksomhet. Og fra tid til annen finnes hun frem igjen for å lekes med. I dag har vi byttet over 10 fantasi-bæsjebleier henne, og storebror spiller overraskende godt når han til og med brekker seg fordi fantasi-bæsjebleiene hennes lukter pyton. hi hi..
Snørr og gørr er fortsatt status på gullguttene her, så guttene og jeg har hatt home-camp i dag også. Håper å få til en liten alene-utflukt på januarsalg i kveld, det er nattåpent på flere sentre i dag. ;)

5 kommentarer:

  1. Ja men det forstår jeg, de er jo like dukke og barn. hihi..

    Nå skal jeg kikke på oppskriften...nam!

    Emma

    SvarSlett
  2. Hehe, de VAR jo litt like da!!
    Innlevelse har de jo disse smaa:)
    Haaper du kom deg paa salget?!
    KLEM!

    SvarSlett
  3. Hei, takk for koselig kommentar på bloggen min.) Blir så glad for det. har kikket litt inne hos deg, superfin blogg og herlige unger. ha en superduper helg. Smil fra Lise

    SvarSlett
  4. Hehe, så søte bilder av krøllingene :-)
    Og TUSEN takk for fine ord vedr innlegget mitt idag. Nå er det jo litt ekstra mye som skjer i livet mitt om dagen, og jeg tror det hadde vært slitsomt for alle jeg.... oppussing og flytting tar på... god helg videre søte du. KLEM

    SvarSlett
  5. Åhh sukk Inger-Lise!
    Bittelille Kasper er jo bolig kjempestor!!!
    <3

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails