fredag 22. april 2011

Hyttetur

Nå har vi byttet påskefjellet mot bypåske.
Det var minimalt med snø på hytta, 
men hva gjør vel det når det var strålende vårsol. :)

 

Vi hadde lange fine dager ute i sola.
Plukket gåsunger og hvitveis,
gått på skattejakt etter påskeskatter,
spist masse godis og badet i stampen
Vi har farget frokosteggene blå,
spilt spill, hørt på lydbok og lest krim.
Lekt med oldefar (94 år) i lekestua.
Og kost oss masse med mormor og morfar.



Og jeg har prøvd meg som naturfotograf.
To spurvhauker hadde nemlig flyttet inn 
i et gammelt ekornrede bak hytta.
Når alle andre var inne satt jeg på lur og ventet,
og da de kom flyvende fikk jeg et par bilder av de.


Resten av påsken skal vi kose oss hjemme.
Hovedsaklig fordi jeg skal jobbe i helgen,
men det skal bli fint med bypåske også!  :)

8 kommentarer:

  1. For en sprek oldefar!
    Og naturfotograferinga gikk da fint:)
    Ha en fortsatt fin påske!

    SvarSlett
  2. Så ut som dere har kost dere skikkelig :) Og så flotte bilder av spurvhauken!

    SvarSlett
  3. Knall herlige bilder!
    Og det høres ut som dere har hatt noen
    fantastiske dager!! =}

    Påskeklem.......

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere har storkost dere hvertfall :-) Ha en fin påske videre :-)

    SvarSlett
  5. Ser ut som en fin påsketur!

    SvarSlett
  6. Hei Inger-Lise
    Så koselig blogg du har :) Her la jeg meg til
    som følger... Ønsker deg en fortsatt god påske.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Wow, oldefar ser jo ut som en sprek ungfole, jo! :)
    Drømmer meg helt bort når jeg ser bildene dine fra Geneve. Ser herlig ut!
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  8. Takk for fine påskedager med mye kos og gode minner 

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails