søndag 29. mai 2011

Blålys

I går fikk vi være med på "blålysdag" for familie og venner av de som jobber med blålys. Politi og brannbil er kulere enn kulest for guttene og de koste seg maks! Alle som ville kunne få sitte i brannbil, politibil og ambulanse, og guttene fikk førerkort på stillestående politibil! Stas! :)

   

   

Brannvesen, politi og ambulanse personell demonstrerte også flere typer aksjoner. Blant annet fikk vi se brannmenn slukke en brann, og redde en dukke fra det brennende huset. En politihund jaget og fanget en tyv. Og vi fikk se hvor fort de klarte å redde druknende dukker, og mennesker ut av bilulykker! Litt skummelt, men veldig spennnede!

 

Helgen har sust av gårde og i morgen er det mandag igjen.
Men vi rakk mye gøy og kos denne helgen også.
I dag har vi bla. hatt super koselig middagsbesøk! :)

9 kommentarer:

  1. Så gøy!! Ser dere har hatt en fin helg!!

    SvarSlett
  2. SÅ moro:) Høres ut som ei perfekt helg for store og små:) Ha en flotters mandag. Klem fra flittiglise//Lise

    SvarSlett
  3. For en kul dag!! Det tror jeg Emilie hadde blitt helt i 100 av... :)
    Ang kaken så gjorde jeg ingenting med væsken ift melet, og konsistensen ble bra... Visste ikke at det var forskjell en gang jeg, men skal teste litt neste gang, om det er noen forskjell. Idag tenkte jeg å lage pannekaker, ikke veldig lavkarbo det heller, men unngår hvetemel da... Emilie er syk og da prøver jeg alle triksene i boka for å få i henne mat... håper det vil funke.
    Ønsker dere en topp uke :) KLEM

    SvarSlett
  4. Tusen takk for lykkeønskninger!
    Gruer meg og gleder meg til det hele er over.
    Men stort blir det:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for velkomst-kommentar :) Veldig koselig blogg du har :)
    Blomsterkransen er egentlig veldig enkel å lage,jeg kan legge ut et innlegg etterhvert om hvordan man lager den :)

    SvarSlett
  6. Hørtes gøy ut! Tror gutten min på seks hadde likt det. Innimellom drømmene om å bli tidenes fotballspiller, er det brannmann og politi han drømmer om å bli :)

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. Ungene her også synes det er KJEMPEstas med slike dager. Ser ut som dere hadde det kjekt! :)

    Her er skrive-handa helt ør etter all husmalinga idag, så nå tror jeg jeg legger den og resten av skrotten til lading. ;)

    Ha en god natt. :)

    SvarSlett
  8. Der var vi også - det var en vellykket dag :-) Hadde selv fri, men var sammen med smågutta. Gøy å se kollegaer i "jobb". Dere må gjerne legge turen innom oss når vi får ny stasjon også - bare hyggelig det :-)

    God helg

    G-A/Ossimellom

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails