tirsdag 31. mai 2011

Utdrikningslag

For noen uker siden arrangerte jeg utdrikningslag for søte Bente som skal gifte seg til helgen. Om noen vil ha tips til utdrikningslag, tenkte jeg å fortelle litt av det vi gjorde. Vi startet dagen med champagne brunsj. Som en bli-kjent lek hadde jeg printet lapper hvor det sto, "jeg er" og "jeg har". Der skulle alle fylle inn to setninger om seg selv, og så måtte bruden gjette hvem lappen kom fra. Ble ganske morsomt, og vi lærte litt om hverandre. :)

 

Det var midt i loppis-sessongen så vi dro til et loppemarked hvor bruden måtte finne et outfit for bare 50 kr. Sporty som hun er løste hun det lett. Så dro vi til et fotostudio hvor hun hadde fotoshoot med loppisklær og andre antrekk som vi hadde med til henne (bl.a laken og russelue :). Mens gravide og ammende fikk seg en pause, fikk bruden massasje og vi andre koste oss med is i sola. På kvelden hadde vi jentekveld hos en av jentene, der laget vi tapas sammen og koste oss med gave-lek og "Kent-quiz".



Brudgommen (Kent) hadde svart på spørsmål, og vi andre byttet på å stille spørsmålene. 
Quiz boksen er en skoeske som ble "tapetsert" med tekst utenpå, og bilde av han inni.

Vi hadde en veldig fin dag, som jeg vet at bruden er fornøyd med.
Og til helgen er det bryllup. Bare 4 dager igjen nå..  :)

3 kommentarer:

  1. Takk for tips:-)
    SKal ha utdrikkingslag for lillesøster i sommer, så alle tips mottas med takk!
    Ha en flott onsdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som et hyggelig lag :-) Vi skal drikke ut en kollega til helgen. Prøvde å få hun på jobb slik at hun kunne bli kapret mens hun var på bil, men hun nekter å jobbe ekstra. Vi har en plan B. Tar med meg tips her :-)

    Hilsen G-A/ossifamilien som frustrert ikke får lagt inn kommentarer innlogget !

    SvarSlett
  3. Masse gode ideer! Tusen takk :) Jeg skal arrangere utdrikningslag den 25. juni, så her fant jeg litt av hvert jeg skal ta til etterretning...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails