fredag 11. november 2011

111111

Hva jeg gjorde 11.11.11?
Jo, jeg gikk på jobb med bukse og høye heler fulle av gjørme etter å ha levert guttene i barnehagen. Et sted langt inne ønsker jeg meg kuldegrader, så gjørma stivner!!
Og jeg er IKKE et vintermenneske, så det sier ganske mye om hvor lei jeg er av gjørmen...


 

Etter en rolig start på uken med planleggingsdag på mandag og hjemmedag
 med feber og snørr på tirsdag, har resten av uken forsvunnet på et blunk.
Nå skal det bli fint med helg, selv om det er jobbhelg for meg. 
Håper du har gode planer for helgen. :)

5 kommentarer:

  1. Det var fine høstbilder! Jeg er så glad for det milde været jeg:)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Nydelige høstbilder! Å, jeg er så veldig glad for det deilige været for tida. Frosten kom så fort de to forrige årene.
    Kjekt at du ville være med på giveawayen.
    Håper du vinner!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Herlig høstfølelse hos deg:) Vi har hatt opplett og mildt så lenge at det er tørt og godt og trygt å spankulere rundt i høye heler. Men jeg vet hva du mener, det er greit at kulden kommer når gjørma ligger langs veien!

    Håper dere får ei fortsatt god helg og at alle holder seg friske og raske,
    God klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Du er en dyktig fotograf! =)

    KLEM

    SvarSlett
  5. Ja til kuldegrader og stivna gjørme i barnehagen!!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails