lørdag 19. november 2011

En uke siden sist

Svosj så hadde det gått en uke siden forrige innlegg...
Travle dager og syke barn er litt av grunnen.
Siden sist har jeg fått en forsmak på julen også.
Årets første pinnekjøtt smakte veldig godt!
Så nå gleder jeg meg til mer juleforberedelser.
Det er jo bare 1 uke til advent! :)

*mobilbilde*

Utrolig nok fikk jeg oppfylt ønsket i forrige innlegg.
Fine kalde dager, UTEN gjørme var flott så lenge det varte.
Nå er mildværet tilbake og i dag har vi gått tur i høstsola. 
Lillebror og jeg hånd i hånd på vei til en ny lekeplass.
Spennende å følge etter de laaange skyggene våre.
Minsten ble litt furt når vi skulle hjem og skyggene
fulgte etter oss og ikke vi etter dem... ;)

Håper du også har hatt en fin lørdag.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes sånne skyggebilder er så fine:)

    Hadde jeg bare ikke vært så prinsippfast... For mange år siden bestemte jeg meg for at jeg IKKE skulle spise pinnekjøtt før julaften. Men akkurat nå angrer jeg litt på det, jeg kjenner nesten lukten av middagen du spiste...

    Og vi har virkelig hatt en fin lørdag med bursdagsfeiring og ny diabolo; Alexander ropte meg opp etter at han hadde lagt seg i kveld, bare for å si at han var glad og at det hadde vært en fin dag - blir ikke bedre enn det:)

    Ha ei fortsatt god helg,
    god klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Gøy du vil være med på min give away,masse lykke til:)

    Nydelig bilde:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails