fredag 25. november 2011

Frrrrrrrredag

Turnusfri og langhelg betyr lang og rolig 
morgen før godguttene ble levert i barnehagen.
Nå skal jeg straks sette i gang med fredagsvasken.


Men først vil jeg vise frem en papirstjerner vi har brettet.
I helgen skal vi ha juleverksted og brette enda flere søte stjerner.
Tror det blir fint med en stor lysende og mange små stjener i vinduet.
Fremgangsmåten for å brette denne papirstjernen finner du her.
Eller google "paper star" og du får 100 andre varianter.  :)

8 kommentarer:

  1. Så fint! Håper å få laget litt pynt i helgen selv også, i alle fall finne frem litt gammel pynt. :) Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  2. Takk for fine ord hos meg!!
    Nydelig stjerne, jeg skal prøve:)

    God helg! Klem Vivian

    SvarSlett
  3. Så fin:)

    Vi skulle egentlig på åpning av julegate på søndag, men et heftig ruskevær setter nok stopper for det og det blir innedag og juleverksted hos oss også. Så denne skal vi prøve oss på.

    Nyt frihelga og kos dere masse,
    god klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Oi så fin stjerne! flinkis!
    God helg vidre.

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for fine ord fra deg:)

    Nydelige stjerner,som jeg også vil prøve meg på¨..Lagde noen små i går:)

    Nyt søndag og 1 advent:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  6. Så fin stjerne! Kanskje jeg også skal prøve meg på dem :)

    Ha en fin adventskveld!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Koselig at du vil bli med på gi-borten min:)
    Fin stjerne du har brettet! Nå skal jeg se om jeg får tid til å prøve meg på litt papirbretting snart jeg også:)
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  8. Så flotte stjerner. Har hatt koselig juleverkted her vi og. Håper dere hadde en fin helg. Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails