mandag 21. juni 2010

Mannfolk!

I kveld har jeg beiset rekkverket på verandaen, i nydelig solnedgang.
*det er så fantastisk deilig at solen heger høyt til sent på kveld*
I hagen har min kjære og en kamerat sådd siste del av nye plenen. 
Og jeg har humra og ledd godt av dem...

Her kommer en av samtalene mellom dem, etter at de har lasset opp en trillebåre usannsynlig full og over alle breddegrader:
N: tror du dette kommer til å gå bra?
A: Nei, egentlig ikke...
N: OK, men det er vel verdt et forsøk??
A: Ja, helt klart...

Ha ha.. MANNFOLK assa...
De kom selvsagt ikke lenger enn 90 cm avgårde med trillebårelasset før det raste...
MEN veldig flinke har de vært, og nå er plenen sådd og vannet etter alle kunstens regler! :)

Tusen takk for hjelpen A! Jeg vet at du er innom her av og til!!  ;)

1 kommentar:

  1. Hehe, jeg humrer her jeg sitter. Skulle önske jeg fikk lytte til mannfolkpreik oftere jeg;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails