søndag 15. august 2010

Kaffe...

Da storebror fikk tenner merket vi det ikke før vi oppdaget dem i munnen hans.
Men med lillebror får vi følge hver eneste litt tann, med tårer og våkenetter!!! 
Nå er forhåpentligvis den pågående tannen snart igjennom. 
Etter noen våkenetter, er jeg TRØTT i trynet. Men kaffe hjelper!!

Dette kule skiltet så jeg i en interiørbutikk i sommer, 
og tenkte umiddelbart på min kjære (og noen andre jeg kjenner) 
som er helt avhengig av kaffe!! ;)

Selv drikker jeg ikke svart kaffe. Men etter at jeg kjøpte en Jura espressomaskin (med melkesteamer) til min kjære til jul for snart 2 år siden, er jeg blitt glad i en mocca på morgenen for å sparke i gang dagen. (men JEG er ikke avhengig altså... ha ha..)


Så nå, en herlig mocca senere, er dagen for fullt i gang og vi er på vei ut i verden for å nyte søndagen. Håper du har en herlig søndag, med eller uten kaffe!! ;)

3 kommentarer:

  1. Åh det skiltet skulle jeg gjerne ha hatt! Hehe..
    Jeg MÅ ha kaffe om morningen altså - svart!
    Jeg har også lyst på kaffemaskin.
    Den Moccaen din ser jo alldeles nydelig ut! Jatakk! :)

    Stakkars liten som får tenner..
    Jeg gir smertestillende (flytende) og smører med Dentinox på gommen...


    Håper søndagen blir GOD!


    Klem

    SvarSlett
  2. Våkenetter er slitsomt. Men det er ikke greit for disse små som har det vondt heller. Har mange morgener ønsket at jeg likte kaffe så jeg kunne fått meg en kickstart etter en laaaang natt uten søvn.

    Fortsatt god søndag!! Klem!

    PS. Skiltet var kult!

    SvarSlett
  3. Avhengig? Hva er det? Og kaffe er jo faktisk iiiiinnmari sunt! Full av antioksidanter og greier. ;)

    Småttiser, tenner og nattevåk er slitsomt. All sympati og medlidenhet fra meg.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails