onsdag 11. august 2010

Om å dele

I går bakte vi deilige bananmuffins med sjokobiter! (takk til kjære nabo Bente som var hjemme og hadde egg...) Til lunsj i dag spiste storebror og jeg rolig lunsj mens lillebror sov. Så da tenkte jeg at vi kunne unne oss en muffins hver.


Men neida, store gutten min er snillheten selv. Helt siden han var bitteliten har han villet dele alt!! Om du spør, deler han gjerne siste sjokoladebiten sin! Så til lunsj i dag ville han at vi skulle dele muffinsen hans, sånn at lillebror kunne få smake når han våknet.
Alle argument om at lillebror kunne få en egen muffins når han våknet, nyttet ikke. Han skulle DELE!! Så her ligger den da.. den siste biten av muffinsen hans, og venter på at lillebror skal våkne! ;)


Jeg vet virkelig ikke hva vi har gjort for at han skulle bli sånn, 
men vi elsker at han er så god og gavmild.
Takk kjære gode gutten min for at du er så snill!!  

8 kommentarer:

  1. Så skjønn:)Snille broren som vil dele!

    Ja, dere bør absolutt ta turen til dyreparken! Det er helt topp der nå - ikke så mye folk som midt på sommeren. Men alt er ennå åpent.
    Det er jo åpent hver dag:)

    Ha fortsatt fin onsdag! KLEM

    SvarSlett
  2. Hihi...søte gutten!! Så snill som tenker på lillebroren sin. Sånn skal en ordentlig storebror være. Det er bare å ta cred for det!!!

    Klem!!

    SvarSlett
  3. Hva vile vel livet vært uten verdens beste og gavmilde storebror :-)

    Om det blir for mye nostalgi på brannmuseet, da kan du legge turen innom på Smestad, der kan storebror få oppleve dagens brannbiler :-)

    SvarSlett
  4. Er det rart vi er veldig glad i han?

    SvarSlett
  5. Ååååå.... herlige søte storebror! Kjenner hjertet mitt smelter totalt!
    Han er vel bare elskelig!

    Har vært superdårlig på å lage innlegg og kommentere i det siste. Men Iversen krever sitt om dagen og er en nokså aktiv krabat. I tillegg så nyter jeg den siste delen av sommer og venner og da er ikke alltid overskuddet på plass! :)
    Men jeg sjekker alltid bloggen din, hver eneste dag! <3

    Kleeeeem

    SvarSlett
  6. Herlig vet du:)

    Ønsker deg en fiiin helg min venn

    Klemmer

    SvarSlett
  7. ♥ For en nydelig godhjertet skatt
    Vi får håpe det varer og varer ♥

    Goooooooooooood helg!

    SvarSlett
  8. Åh, det var jo rørende, da!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails