onsdag 4. august 2010

Piknik

Vi koser oss hjemme, og nyter hver eneste lille øyeblikk før hverdagen setter i gang med jobbing, barnehage, kjas og mas. I dag har vi hatt piknik på verandaen.  : )


Min lekre rosa (!) teppepose fra det glade 80-tallet er et godt og mykt underlag for både lek og piknik på verandaen, for anledningen ligger det et litt finere gult laken over teppeposen. Og en stor parasoll fra Ikea, med faktor 50, er en bra beskyttelse fra solen.


De utrolig søte smørefjelene (en grønn og en lilla, kan du se dem?), de er kjøpt på Plint i København, og er designet av eieren av butikken. Plint er en av mine favorittbutikker i Køben, og jeg finner alltid søte og morsomme ting fra Rice, Green Gate og andre merker der. En tur innom Plint kan absolutt anbefalles, jeg gleder meg allerede til neste besøk der! ;)

5 kommentarer:

  1. Åååh så koselig piknik:)
    Tenker barna koste seg skikkelig!
    Jeg har en utfordring til deg hos meg - bare hvis du har lyst:)

    Ha en fin onsdagskveld! Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig! For en fin idé.

    klem

    SvarSlett
  3. Så koselig det så ut da :)
    Beklager sent svar ang vaskerom.. jeg har vært litt slått ut idag. Vi pusset opp et vaskerom, men der måtte mange av mine drømmer knuses, da rommet rett og slett er for lite. Jeg ønsket at vaskemaskin og tørketrommel skulle opp i arbeidshøyde, men da mistet jeg verdifull benkeplass, så dette måtte sløyfes. Siden vaskerommet er så lite, så er det heller ikke så god plass til å ha klær stående der, men om jeg skulle velge på øveste hylle ville jeg laget plass til et system der klær kunne sorteres etter farge og temperatur. Og lag mye benkeplass, jeg har for lite... veldig praktisk med tanke på bretting av klær osv. Håper dette ble forståelig.. er litt trøtt nå, kommer ev tilbake med flere tips i morgen jeg. NATTA

    SvarSlett
  4. Heeei snuppa!

    Så koselig med piknik da! Altid gøy å gjøre noe annerledes! Gleder meg til jeg kan finne på sånne ting med Iversen også... herregud han er jo blitt 8 mnd alt den lille rabbagasten:) Og i går reiste han seg for første gang.. Da var det en mamma med tårer i øynene og kameraet her... :)

    Ha en fin dag!

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Piknik er jo kjempestas! Trenger ikke dra langt heller :=)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails