tirsdag 24. november 2009

Blå himmel og snart eksamen

Så deilig at solen skinner fra blå himmel i dag. Synes vi har hatt nok regn og guffent høstvær i det siste! Og så utrolig tidlig det blir mørkt for tiden, og så utrolig mørkt det blir også da... Det er jammen bra det bare er en mnd til julaften i dag, for da er det ikke lenge til sola snur og vi går lysere tider i møte! :-)
Det er jo herlig at det er så kort til jul også da... Jeg GLEDER meg!! Det skal bli så gøy med storebror sin tredje jul, i år skjønner han liksom enda mer av nisse, juletre og alt som hører høytiden til. Dessuten blir det lillebror sin første jul, og selv om han ikke skjønner eller kommer til å huske noe av det, er første julen likevel alltid litt spesiell!
Ser at julen er på full fart inn hos mange, men enn så lenge er det lite som tyder på at julen nærmer seg her i huset. En påbegynt adventskalender til guttene og noen julegaveprosjekt som storebror holder på med på spisestuebordet. Om en uke begynner min hjemmeeksamen som varer en uke. Når den er sendt inn blir det jul-jul-jul her i huset også! :-)
(Mens jeg har hatt mammaperm har jeg tatt grunnfag i journalistikk på Høgskolen i Oslo, som nettstudie fordelt over flere semestre. Nå er det siste eksamen før jeg er ferdig!)

Storebror beundrer juletreet til farmor og farfar i fjor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails