søndag 15. november 2009

Svineinfluensa vaksine

Før helgen fikk vi brev i posten om at guttene ble tilbudt svineinfluensa vaksinen allerede nå på tirsdag eller torsdag. Midt i alt mediebråket om influensaen og vaksinen føler jeg meg utrolig rådvill om hvor vidt vi skal gi guttene vaksinen. Når man snakker med folk sier noen at de tar den selv men gir den ikke til små barn, mens andre sier de ikke tar sjansen på å la familien være uvaksinert. Hvordan i all verden skal vi kunne bestemme hva som er best for barna våre når vi ikke føler oss som eksperter på området? Føler dessuten at vi gikk glipp av en del av debatten rundt vaksinering mens vi var på ferie. Jeg har forsøkt å sjekke litt på nettet, men med 4,700,000 treff på ordet "svineinfluensa" på google.no så sier det seg selv at det er en jungel med informasjon der ute.
Så jeg trenger råd! Hva gjør du? Skal du ta den selv, og gir du den til barna dine?
For å avslutte innlegget med noe hyggeligere enn sykdom og sprøyter, viser jeg frem de nydelige rosene jeg fikk av svigers til bursdagen min! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails