tirsdag 17. november 2009

Etter kaosnatt kommer kaffe

Etter en natt med lite kvalitetssøvn, er jeg veldig glad jeg har kjøpt espressomaskin til min kjære kaffe-elskende mann. Jeg er ikke noe glad i svart kaffe, men med litt melk og sjokolade i ( = kaffe mocca) er jeg veldig glad i kaffe! :-) Og etter en kaosnatt som i natt er det bra å starte dagen med litt kaffe!!
Jeg kan se lillebror sin neste tann på innsiden av tannkjøttet, så jeg regner med at det er derfor vi har hatt en natt med lite sammenhengende søvn. Jeg skjønner godt at de sylskarpe tennene som presser seg ut igjennom tannkjøttet ikke er noe behagelig. Forhåpentligvis titter tannen ut i løpet av dagen!

3 kommentarer:

  1. Den kaffen saa digg ut rett og slett. Jeg skulle önske man kunne faa doble lattes her i Spania...
    Noen ganger behöver man kaffe i stooore doser. Heldigvis virker det som A har bestemt seg for at det er helt greit aa sove hele natten gjennom fra 21-08! Jippi:) Saa vi har vertfall hatt et par riktig gode netter i det siste. Haaper det varer.
    Saa gjenstaar det aa se om tannen titter ut i dag da;)
    De er sylskarpe ja, fy sören!
    Ha en straalende dag!
    KLEM Heidi.

    SvarSlett
  2. Krysser fingrene for at tannen er ute og at dere får en god natt. Her er nettene veldig varierende, men jeg håper som vanlig at denne skal bli bra, tvi tvi. Natta natta.

    SvarSlett
  3. Hei Inger-Lise.

    ÅÅÅÅ nå har du gjort ei lita Emma veldig glad! Så fint du skriver om meg.

    Jeg er faktisk innom deg så å si hver dag og. Mine barn er født -06 og -08 så jeg kjenner meg igjen i mye her. Jenta fikk ikke tenner før hun var 13 måneder, men storebror, jeg tror nesten han ble født med tenner. ;)

    Hadde gjerne hatt en espressomaskin, men vi har hverken plass eller penger til det nå. Vi kjører presskanne, men kværner selv så det føles jo litt lyx det da. Og godt! MÅ ha melk i.

    Okidoki så lenge,
    kram
    Emma

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails