søndag 8. november 2009

Titter bare innom..

.. for å fortelle at vi er hjemme igjen fra ferie! Vi har hatt en deilig, avslappende og super fin tur! Masse kos, mye deilig mat og drikke, og late feriedager med mange flotte minner har vi å se tilbake på. Skal finne noen bilder og legge ut litt mer om turen når jeg får tid.
Vi kom hjem før helgen, men så langt har helgen vært fullbooket med
a-ha konsert i går (= veldig bra!!) og jentekveld for meg i kveld (= veldig koselig!). Nå titter jeg bare innom blogglandia før jeg stuper i seng. Ser at to uker på ferie betyr mange innlegg å kose seg med hos alle søte bloggejentene (og noen gutter). Men det får jeg ta i morgen.
God natt alle søte som titter innom!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til bilder, kjære svigerinne!

    SvarSlett
  2. Da var du hjemme igjen! Gleder meg ogsaa til bilder!
    Forresten utrolig treffende bilde paa smikken under. Det föles virkelig som haitenner, skarpe som FY!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails