søndag 22. november 2009

På bedringens vei

Det er ingen bloggtørke på gang, bare syke barn som tar all tiden min! Vi håpet veldig at feberen lillebror hadde var pga tannen som tittet frem, men feberen ga seg ikke og han ville ikke spise noe særlig. Så etter en tur til legen fikk vi bekreftet at han har hatt en liten virusinfeksjon i halsen. Det er antagelig det samme som storebror hadde tidligere i uken, men han klarte å kjempe det vekk på egen hånd ved å være hjemme fra barnehagen og slappe av. Lillebror derimot som knapt har hatt feber før, ble ganske slått ut av det hele. Men etter en helg med null program og mye soving så er han heldigvis på bedringens vei. :-)
Siden han fikk feber på natt til torsdag har han ikke villet ha noe særlig annet enn pupp, så jeg kan love at melkeproduksjonen har økt en del. Men det justerer seg nok fort når han begynner å spise grøt og middag igjen. Når han først skulle bli syk er jeg veldig glad jeg ammer fortsatt, så vet jeg at han får i seg mat selv om han ikke vil ha grøt o.l.

Stakkars lille vennen min, ikke noe gøy å være syk!
Men trygt å sove litt på skulderen til pappa da!

Morgendagens planer er utsatt til senere i uka, må se an lillebror sin form før jeg vet hva vi orker. Nå er det på tiden å komme seg i seng og håpe på en god natts søvn før en ny uke starter.
God natt! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails