onsdag 11. november 2009

Glade jul

Jeg ELSKER julen og leser med stor begeistring andre bloggeres planer for julen. Det blir vår første jul i dette huset og vi gleder oss utolig mye til å pynte og kose oss her! :-)
Som mange andre har også jeg vært på Ikea og tittet på årets julepynt, og jammen meg kom jeg selvsagt hjem med flere ting. Blant annet kjøpte jeg disse pakkene på Ikea.
Tanken var at den uknuselige pynten kunne bli søte på på juletreet til guttene. (Et lite juletre i plast storebror fikk av mormor i fjor). Men før jeg fikk stuet pynten inn i et skap var det en liten gutt (den største av de små guttene) som hadde revet papiret av en av pakkene. Gjett om han ble skuffet over de utrolig idiotiske TOMME pakkene mamma hadde kjøpt! *humre-humre* Da han ivrig ville åpne de andre pakkene fikk jeg reddet de unna. Så skuffet han ble for EN tom pakke, tror jeg seks tomme pakker hadde vært tøft for en liten pjokk som gleder seg veldig til jul!

SÅÅ dum var pakken, at den ble slengt i et hjørne!

Nå skal jeg krype opp i sofaen og kose meg med litt brownies. Vi har hatt koselig middagsbesøk som var høffelige nok til å la det være igjen litt kake som jeg kan kose meg med! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails