onsdag 25. november 2009

Mandarin-te

Sitter her og hører på regn og vind som uler rundt huset.. Hutte-meg-tu for et møkkavær. Må flire litt også, for lampene vi har på verandaen går av og på morgen/kveld med lyssensor, og nå blinker de nesten disco her for de klarer ikke bestemme seg for om det er mørkt eller lyst ute. Hvor ble det egentlig av snøen som ga den koselige julestemningen? Jeg vil heller ha snø, enn dette triste været!
Har begynt å pakke inn gavene til adventskalenderen i dag. Man kommer jo i litt koselig julestemning av det. For å jukse meg til litt mer julestemning har jeg kjøpt mandarin-te. Teen var god, men den smakte lite julestemning... Jeg får nok kjøpe meg litt ekte jule-te som jeg kan kose meg med når jeg skal pakke inn resten av kalenderpakkene! ;)

Nå er det snart tid for å tusle ut i regnværet og hente storebror i barnehagen. Må bare gi lillebror litt grøt først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails