mandag 28. september 2009

Ute knagg

Da vi flyttet hit (januar i år) tenkte jeg ikke videre over at forrige eier hadde satt opp en rekke knagger utenfor inngangsdøren. Men nå som vi har en barnehagegutt som daglig har med seg sin andel av sandkassen hjem fra barnehagen (jeg er egentlig overrasket over at det er sand igjen i den sandkassen, etter all den sanden vi har tømt ut av sko og bukser her hjemme...), så har jeg absolutt oppdaget nytten av knaggene!


Det er ikke de flotteste knaggene (tror de er fra Ikea?), men de fungerer helt utmerket. Nå kan vi henge møkkete uteklær fra oss ute når vi går inn, og så kan vi når vi får tid gå ut og børste de fri for sand før de tas inn. Ettersom knaggene er under tak, er det heller ikke krise om klærne blir hengende litt ute uansett vær.
Så takk til dere som bodde her før oss som hang opp og lot knaggene henge da dere flyttet! :-)

1 kommentar:

  1. Hei og takk for besøket! Så bra, fordi da fant jeg deg og! Her var det koselig å være og så lurt med de knaggene, det hadde vi og trengt, absolutt. Jeg legger deg til hos meg så jeg finner veien tilbaka. Ha en fin dag.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails