torsdag 19. november 2009

Engelen

Det er sjelden jeg går på kino og glemmer å åpne sjokoladen min, men det gjorde jeg i går. Jeg var sammen med to venninner å så Engelen på kino. Det er spillefilmdebuten til Margreth Olin, med Maria Bonnevie i hovedrollen.



Det var en utrolig sterk film basert på en grusom historie om rus, svik og kjærlighet. Mye av filmen handler om en mors valg for å gjøre det beste for barnet sitt, og småbarnsmødre som vi er tørket vi tårer og snufset vi oss igjennom filmen. Det er ingen koselig film, men jeg anbefaler å se den likevel, det en sånn film man bør se - om man orker sånne triste filmer.
Det er en sånn film som får deg til å tenke. Helt siden vi gikk ut av kinosalen har jeg tenkt på hvor utrolig takknemlig jeg er for alt og alle jeg har i livet mitt, særlig de nydelige guttene mine og min fantastiske mann!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails