mandag 6. september 2010

Høsthelg

Vi har hatt en herlig høsthelg med strålende flott vær.
I går var vi en tur på Kampen økologiske barnebondegård.


Heldigvis ble barnebondegården reddet fra nedleggelse,
og vi kan fortsette å besøke Svarten og Blakken.
(Er det flere enn meg som synes at det er litt morsomt at Svarten er brun.. hihi..)


Det er virkelig en skatt å ha en gård full av dyr "midt" i byen.
Etter gårdsbesøket, tuslet vi innom favoritt cafeén fra vi bodde i området 
og tok med oss en kaffe til en lekeplass. Kvalitetstid for store og små! ;)


Nå venter en ny uke med nye muligheter!
Det er opp til hver og en av oss å gripe dagen.
Carpe Diem!

3 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en perfekt helg:-)
    Har ikke vært på gården på Kampen, men har vært innom på Ekeberg. Veldig gøy for barna når de kan få være sammen med dyrene!!!

    Ha en STRÅLENDE ny uke:-)

    SvarSlett
  2. Hyggelig med bondegårdbesøk!
    Jeg sitter atter en gang med en snørrete sjukling som har våknet hver time i natt. Stakkar så tett i nesa, og da skjønner jeg det er vanskelig sove, får jo nesten ikke puste.
    Har aldri vært på Kampen bondegård, men Ekeberg. Er kampen bedre tenker du? Kanskje tjukkasen og jeg må avlegge den et besøk :)

    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg skal ta med Emilie på en slik Åpen gård snart, hun er helt vill etter dyr om dagen. Og har akkuratt lært seg de fleste dyrelydene, så må jo ut i feltet og praktisere. Og takk for alle tips mtp gulvmatten, skikkelig valuta for pengene der :)Ha en super uke.. KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails