fredag 10. september 2010

Takk Ikea

Vi var en tur innom Ikea i dag for å kjøpe siste ting til vaskerommet. Vi måtte ha mer sokkel-list, fordi det vi hadde kjøpt har gått med til foring rundt det ene skapet.
Og hu' mor vil helst ha hele lengder på sokkelen og ikke noe lappeverk av rester, så da ble det ikea-tur!

Så der satt vi altså i kjøkkenavdelingen og ventet på hjelp, med to småsliten gutter på en fredag, da det dukket opp en søt Ikea dame med aktivitetshefter til guttene. I heftet var det klistremerker med mange av Ikeas barnemøbler, tegneark og andre oppgaver! Genialt! Guttene digget det, og jeg er imponert!! TAKK!!


Alle bortsett fra min kjære har tyvstartet helgen med en herlig fridag i dag. 
Koselig lunsj hos guttenes oldemor var en fin start på helgen.
Nå er det fredagskveld i stua!
GOD HELG!!  :)

4 kommentarer:

  1. IKEA er dyktige på dette med å aktivisere ungene. Utdeling av hefter er jo super service!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flott ut Ikea turen fikk en opptur! Ha en fortsatt strålende helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Helt utrolig! De har virkelig tenkt paa ALT! Har ennaa ikke vaert paa Ikea her i Catalunya... Kjenner jeg maa ta meg en tur snart. Er jo absolutt bra sted for en liten familieutflukt;)
    Herlig helg önskes deg!

    SvarSlett
  4. stjerne i boka til Ikea!!!
    jeg gleder meg til å komme på innspeksjon på det nye vaskerommet!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails