lørdag 11. september 2010

Sweet as sugar

Dette fine glasset fullt av søte hjerter, smeltet hjerte mitt!


Det er bryllupsdagspresang fra hun som var min forlover.
Min kjære venninne er utrolig flink til å huske alle merkedager.
Og vår bryllupsdag (som var sukkerbryllupsdag) gikk heller ikke i glemmeboken!
Takk søte snille du. Ikke bare så det bra ut, det falt godt i smak også!  :)


Her er det skikkelig høstvær i dag.
Når guttene er i seng skal vi kose oss med film og stearinlys!
Mulig det glasset ikke er like fullt i morgen.. tra-la-la..  ;)
God kveld i stuggo!

1 kommentar:

  1. Herlig gave!!!!

    Du lurte ang. vaniljekrem... Man kan jo bruke så mye man har lyst til - men det går litt mindre enn en pakke. Vi liker godt vaniljekrem her i huset så derfor tar jeg mye i. Smak og behag altså:)
    Ha en herlig søndagskveld. I morgen er det jobbstart for min del!!

    Klem Vivian

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails